dijous, 21 de juny del 2012

FEINA PER A SETEMBRE 2N BATXILLERAT

Fer i entregar el llibre Els pronoms febles. Pràctiques de llengua. Montse Ferrer i Gemma Lluch. Tàndem edicions.
FER ELS EXERCICIS DE:
SINTAXI I PRONOMS FEBLES
VOCALS OBERTES I TANCADES
ENUNCIACIÓ DEL TEMA, TIPUS DE TEXTOS, RESUM, ESTRUCTURA
REDACCIONS, REGISTRE LINGÜÍSTIC, VARIETAT GEOGRÀFICA
O. COORD.; O. SUB. SUBST.; O. SUB. ADJ.; O. SUB. ADV. CIRCUMST.; O. SUB. D'IMPLICACIÓ LÒGICA (INTERORDINADES)
CONSONANTS SORDES I SONORES

5 comentaris:

  1. Ola Joan!!!!!
    Com esteu tu i la dona??? No se si em recordaras però soc exalumna d olibaba jejejen( encara que ho segur que em records ndm) Vuic agrairte a vore segut una gran inspiracio perque ara estic seguint els teus passets i em trobe en 3 de filologia.
    Quan vuiges ho en hi a mes a mes malgrat doncs-hi kong ens fem un cafenet a ca dimitri. Estic al pis amb Manu i et mana records... ndm
    Ja saps que vas a ca Eulalia dius que em coneixes i tot es free.
    Estic interesa en donar xarxes around schools a fi de fer un colp de estat jeje per a que totats vuiguen astudiar filologia.
    Bessets i quan vuigues ja saps, ens possem al dia i en contacte-ho.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola! Com va tot?
      No sé exactament quina ex-alumna d'Oliva eres. Si em dius el teu nom, segur que me'n recorde.
      Gràcies per les teus paraules.
      Pots escriure'm en castellà si et resulta més còmode.
      Records a Manu.
      Com que entre poc per ací, pots escriure'm a joansanchiscastello@gmail.com.
      Besets. Quan vulgues, ja parlem.

      Elimina
    2. Senyoret, jo volia ho parlare en valecia perque em cal practise ho en la pues jeje.
      No obstant aixo manu diu que ja esta en el treball de fi de grau per la cual et mana ajudeta ja que, el fa filologia catalana.
      Dimitrui m ha dit que saludets besets i gossets.
      Canut Decrema diu que anira al SEU university pero que no et mana res perque li caus un poquett malament per cual li vas suspendre jeje ndm sera profitoset oi o dema ?
      Soc Maria la filla de Eulalia i Ferki van coinsidir in 2 of bach y jo era de intercanvi ho de Alemania. To rubika io con ulss blavets coms els teus.
      BESSETS SALUDETS GOSSETS I TRI

      Elimina
  2. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  3. Hola guapo! Des del meu blog t'he nominat al premi conóceme! Espere que et faça molta ilusió. Besets

    ResponElimina